= The 2nd Asia Tour Concert O =

原唱歌手 Original Singer → Extreme 極限樂團

 

 

 

New York City can be so pretty, from a bird's eye view

從高處看下來 紐約城可以如此美麗

Because up there yeah that's where I first kissed you

因為在那裡 是我第一次吻你的地方

 

A modern day romance a perfect performance

一場現代浪漫完美的演出

Acting like two fools saying silly things

行為像兩個傻瓜 說著愚蠢的事情

Whisper sweet nothings like young lovers only do

在耳邊甜言蜜語 現在年輕情侶都是這樣做

I was shaking you were breathtaking like the Empire State

我在顫抖 你就像帝國一樣讓人驚嘆不已

 

My voice was so far not quite Sinatra

我的歌聲現在還不跟不上 Sinatra

Singing songs so great the clock struck one

唱著這麼棒的歌 大鐘擺敲了一點

The night still very young in the city that never sleeps

這個夜晚還很年輕 在這不夜城之中

 

Then a whirlwind blew when I first kissed you

當我第一次吻你 然後一陣旋風吹起

Nearly swept me swept me off my feet

席捲了我 讓我神魂顛倒

 

When I first kissed you that's when I knew I was in love

當我第一次吻你 就在那時我知道 我墜入了愛河

 

Because up there yeah that's where I first kissed you

因為在那裡 對 就是那裡 我第一次吻你的地方

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    小美 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()