Close to You (2)

= 1st Mini Album Close To You =

 

 

 

Walk どこに行くの?

你要走去哪裡呢?

Long 夜の果てを

這漫長的夜晚何時才會結束

空が燃え尽き落ちて来たって

就算從空中燒成灰燼而墜落

雑草になり生き抜いて行く

我仍會像韌性的雜草努力生存

 

Into The Water 君のために

Into The Water 如果是為了你

Into The Fire 君のそばに

Into The Fire 只要你在身邊

Wherever I go 君の中に

Wherever I go 都會在你心中

Into The Water 僕はいる

Into The Water 我一直都在

 

Lonely singing every day

Calling you Can you hear?

かけがえのない希望の君を

在我心中 你是無可替代的存在

何があっても離さない

無論發生什麼事 我都不會離開

 

Into The Water 旅は線く

Into The Water 繼續著旅程

Into The Fire その先へと

Into The Fire 朝向先前的目標

Wherever I go 夢の道に

Wherever I go 在夢想的道路上

Into The Water 君がいる

Into The Water一直有你在

 

タ陽は沈み陽はまた昇り

就算太陽落下 也會再次升起

(We're) waiting for rising sun

心が叫ぷ想いはひとつ

因為想念 彷彿聽到我的心在哭泣

So I'l1 be there for you

 

Stay with me my love

 

Into The Water 君のために

Into The Water 如果是為了你

Into The Fire 君のそばに

Into The Fire 只要你在身邊

Wherever I go 君の中に

Wherever I go 在你之中

Into The Water 僕はいる

Into The Water 有我在

 

Into The Water 旅は線く

Into The Water 繼續著旅程

Into The Fire その先へと

Into The Fire 朝向先前的目標

Wherever I go 夢の激に

Wherever I go 在夢想的道路上

Into The Water 君がいる

Into The Water 有你在

 

 

arrow
arrow

    小美 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()