= 1st English Album The Beginning =

 

 

 

Micky, look, it's me... I just... I can't do this anymore...

Micky 看 這是我… 我只是…我不能再這樣做了…

I'm sorry I'm doing it this way... Yeah. Look, I gotta go... Bye.

對不起 我做了這個決定…我必須走了… 再見

 

(Rap)

Give me a chance to explain, along with some bouquets

帶著一朵花束 給我一個解釋的機會

Girl, I'm burning up in flames yet I’m too stressed to feel the pain

我被火焰燃燒著 卻因為壓力太大而感受不到痛苦

If only you believe me when I say I'm gon' change

當我說我會改變 請妳要相信我

But you know I ain't in this game, for the money and the fame

但是妳知道這一次不是 在這場金錢與名利的比賽中

I just want to see us secured so we can chill and start a family

我只希望我們可以全身而退 這樣我們就可以共度人生共組家庭

Provide for the bills yet you don't seem to understand me want me to,

為生活努力 但妳似乎還是不了解我

Give up what my plans be

要我放棄我計畫好的一切

Just to see you happy, girl I'll do it gladly

只為了要看到妳開心 我會甘之如飴

 

So could I say I'm sorry, sure

所以我可以跟妳說對不起吧 肯定可以吧

But would it do any good, no

但是會有任何幫助嗎 我想沒有

'Cause she's out of my life

因為她從我生活中消失了

And you never wanna see me again

妳再也不想再到我了

What can I do to fix this?

我能做些什麼來彌補這一切?

'Cause babe, I need you...

因為寶貝 我需要妳

Need you, more than the night sky needs the moon

比夜空需要月亮更加地需要妳

Hey, I gotta face the fact

我得面對事實

She's not here, so I'm beggin' you, to hear my cry...

她不在這裡 所以我乞求祢 讓我聽聽哭泣的聲音

God, I need that girl...

老天爺 我真的很需要那個人

If you must, take instead my life

如果祢真的必須這樣做 倒不如取走我的生命吧

 

I love you, I love you. I love you means this can't be

我愛妳 我愛妳 我愛妳 這不可能發生

I love you, I love you. I love you's the only beginning

我愛妳 我愛妳 我愛妳 這一切才剛開始

I love you, I love you. I love you means this can't be

我愛妳 我愛妳 我愛妳 這不可能發生

I love you, I love you. I love you's the only beginning

我愛妳 我愛妳 我愛妳 這一切才剛開始

 

All you wanted was I love you

妳曾所想要的就是我愛妳這三個字

I was too insecure to

當時我卻捉摸不定

But if it brings you back I will love you, girl

但如果我贏回妳的心之後 我會愛著妳

Love you. I am your man And now...

愛著妳 我將會是妳的男人 但現在

 

I'm beggin' you, to hear my cry

我乞求祢 讓我聽聽哭泣的聲音

God, I will be her man. But this time I

老天爺 我是她的男人 但是這一次

Will cherish your gift, this time I'll do it right

我會珍惜祢給的禮物 這一次我會好好把握

 

I love you, I love you. I love you means this can't be

我愛妳 我愛妳 我愛妳 這不可能發生

I love you, I love you. I love you's the only beginning

我愛妳 我愛妳 我愛妳 這一切才剛開始

I love you, I love you. I love you means this can't be

我愛妳 我愛妳 我愛妳 這不可能發生

I love you, I love you. I love you's the only beginning

我愛妳 我愛妳 我愛妳 這一切才剛開始

 

(Rap)

I just need a chance for me to show you my heart

我只是需要一個機會 讓妳看見我的真心

'Cause the only other way to tell you is through my prayers to God

因為只有藉著向上天祈禱的這個方式才能告訴妳這一切

You're the brightest by far, amongst the brightest of stars

妳是最明亮的 是目前為止最閃亮的一顆星星

Even though we argue, know that I'm the type that fights for the cause

雖然我們有時意見不合 但妳要知道我不是無理取鬧的人

Non-stop calls buggin' I don't mean to

我不是故意要奪命連環叩

I'm sick of all these sequels, I just want to see you

我討厭這一切的肥皂劇 我只是想要見到妳

You're my other half; we're each other's equals

妳是我的真命天女 我們就是彼此

So I ain't gon' stop until this problem's solved because I need to, I need you.

在解決問題之前 我不會停止這一切 因為我需要妳 我需要妳

 

This is truly my fault

這一切都是我不好

'Cause when you left that day

因為當妳離開的那一天

It was tears from our fight

我們因為爭吵而落淚

I should've made you stay

我應該將妳留下

 

I love you, I love you. I love you means this can't be

我愛妳 我愛妳 我愛妳 這不可能發生

I love you, I love you. I love you's the only beginning

我愛妳 我愛妳 我愛妳 這一切才剛開始

I love you, I love you. I love you means this can't be

我愛妳 我愛妳 我愛妳 這不可能發生

I love you, I love you. I love you's the only beginning

我愛妳 我愛妳 我愛妳 這一切才剛開始

 

This is truly my fault

這一切都是我不好

'Cause when you left that day

因為當妳離開的那一天

It was tears from our fight

我們因為爭吵而落淚

I should've made you stay

我應該將妳留下

 

God I'm beggin' you now,

老天爺 我乞求祢

Hear my prayer

聽聽我哭泣的聲音

I really need this girl,

我真的很需要這個人

Bring her back today

求祢今天把她帶回來我身邊

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    I Love You Park Yuchun
    全站熱搜

    小美 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()