= 37th Single Ocean =

 

 

 

Ooga Jaka Ola  give me best

Ooga Jaka Ola  give me best ooh

 

Getting Back Back Back 熱い季節

Getting Back Back Back 炙熱的季節

Jumping Girl Girl Girl 始まるのさ

Jumping Girl Girl Girl 就要開始

Ready Go Go Go 君と僕の夏だ 夏だ 夏だ

Ready Go Go Go 你與我的夏天 夏天 夏天

 

Summer love Summer dream Summer holiday

今年も夏が笑ってる

今年的夏天也帶著微笑

君に会えたあの日から 続いているよ

從與你相遇的那一天起 就一直持續

波をいくつ乗り越えて 僕らは夢を追いかける

越過了無數的波濤 我們追逐著夢想

君と海とあの空が 待っているから

因為有你跟海洋跟那片藍天 在前方等待

 

シンクロする感情も とりあえずの乾杯も

步調一致的情緒也好 總而言之的乾杯也罷

今日はどう?僕とどう?終日歓迎準備はOK

今天如何?與我一起如何?全天候歡迎的準備已OK

大胆すぎbodyも 一晩中partyも 最高だから

過於大膽的body 持續整晚的 party 都是最棒的

 

Getting Back Back Back 熱い季節

Getting Back Back Back 炙熱的季節

Jumping Girl Girl Girl 始まるのさ

Jumping Girl Girl Girl 就要開始

Ready Go Go Go 君と僕の夏だ 夏だ 夏だ

Ready Go Go Go 你與我的夏天 夏天 夏天

Getting Back Back Back 赤い光

Getting Back Back Back 火紅的陽光

Jumping Girl Girl Girl 僕を照らす

Jumping Girl Girl Girl 照耀著我

Ready Go Go Go 君がくれた 世界一の夏だ

 

Ready Go Go Go 你賜與我的 世界第一的夏天

 

南風が吹く場所で 見つめた先を歩いてる

南風吹拂的土地上 走向凝視的前方

砂に残る足跡を 信じているよ

遺留在沙灘上的足跡 我深信不疑

 

渚の音 one more kiss そばにおいで one more chance

浪濤的聲響 one more kiss 來到我身旁 one more kiss

妄想を もうちょっと crazy sexy juicy baby

再妄想一下 crazy sexy juicy baby

グラッときそう太陽も 上がっちゃいそう体温も 感じてるから

令人暈眩的太陽 像要高漲的體溫 都在感受

 

Getting Back Back Back 熱い季節

Getting Back Back Back 炙熱的季節

Jumping Girl Girl Girl 始まるのさ

Jumping Girl Girl Girl 就要開始

Ready Go Go Go 君と僕の夏だ 夏だ 夏だ

Ready Go Go Go 你與我的夏天 夏天 夏天

Getting Back Back Back 赤い光

Getting Back Back Back 火紅的陽光

Jumping Girl Girl Girl 僕を照らす

Jumping Girl Girl Girl 照耀著我

Ready Go Go Go 君がくれた 世界一の夏だ

Ready Go Go Go 你賜與我的 世界第一的夏天

 

I love Ocean 愛のsunshine you're my Ocean 夏の王者

I love Ocean 愛的sunshine you’re my Ocean 夏日的王者

 

上昇する歓声も 広がってくmusicも

高揚的歌聲也好 逐漸擴散的music也是

いつだって更新中 全国縦断熱風大陸

不論何時都在更新 縱貫全國焚風大地

笑い合ってる瞬間も 盛り上がってる永遠も 最高だから

相視而笑的瞬間 氣氛熱烈的永恆 都是最棒的

 

Getting Back Back Back 熱い季節

Getting Back Back Back 炙熱的季節

Jumping Girl Girl Girl 始まるのさ

Jumping Girl Girl Girl 就要開始

Ready Go Go Go 君と僕の夏だ 夏だ 夏だ

Ready Go Go Go 你與我的夏天 夏天 夏天

Getting Back Back Back 赤い光

Getting Back Back Back 火紅的陽光

Jumping Girl Girl Girl 僕を照らす

Jumping Girl Girl Girl 照耀著我

Ready Go Go Go 君がくれた 世界一の夏だ

Ready Go Go Go 你賜與我的 世界第一的夏天

 

Ooga Jaka Ola  give me best

Ooga Jaka Ola  give me best ooh

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    OCEAN TOHOSHINKI
    全站熱搜

    小美 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()