= 2nd Album Just Us =

 

 

 

Oh baby Take me to that place

噢 親愛的 帶我去那個地方

I ain’t been lately

我很久沒去那裡了

We can do something tonight

我們今晚或許可以做點事情

& let’s go crazy Girl just me & you

一起狂歡享樂 只有我和你

Your friends gone hate me

你的朋友應該很討厭我

Oh yeah

 

It’s the rules we gonna break

我們會打破這所謂的規則

& the chance you gotta take If you wanna be In love

你應該把握這機會 如果你想和我墜入愛河

Baby I ain’t gotta fake

親愛的 在你面前我絕不虛假

& ya heart ain’t gonna break

所以你不會感到傷心

If you come with me Lady

如果你想和我在一起的話

Can we speed this up

我們的進度是否可以在快一點

 

I wanna meet the girl

我想要和你快點見到面

The girl of my dreams

你是我夢寐以求的人

& you gotta be that girl Made for me

你將會是那個人專屬於我的那個人

Oh Girl can you be my girl

喔 你可以成為我的人嗎

That’s what I want you to be

這就是我想要你做的

Ain’t a dog in me

不會是我的玩物

Be my valentine

做我的情人

My valentine

我的情人

My valentine girl

我的情人啊

 

Excuse me Put a hickey on my neck

可以請你在我的脖子上留下印記嗎

Give it to me Right there Hold me

快給我吧就在那裡然後抱緊我

If you feel something when we touch

當我碰觸你的時候你會感受的到

Girl excuse me It’s all me Oh

這就是我的全部

 

It’s the rules we gonna break

我們會打破這所謂的規則

& the chance you gotta take If you wanna be In love

你應該把握這機會 如果你想和我墜入愛河

Baby I ain’t gotta fake

親愛的 在你面前我絕不虛假

& ya heart ain’t gonna break

所以你不會感到傷心

If you come with me Baby

如果你想和我在一起的話

Can we speed this up

我們的進度是否可以在快一點

 

I wanna meet the girl

我想要和你快點見到面

The girl of my dreams

你是我夢寐以求的人

& you gotta be that girl Made for me

你將會是那個人專屬於我的那個人

Oh Girl can you be my girl

喔 你可以成為我的人嗎

That’s what I want you to be

這就是我想要你做的

Ain’t a dog in me

不會是我的玩物

Be my valentine

做我的情人

My valentine

我的情人

My valentine girl

我的情人啊

 

I need you Can’t get enough

我需要你到時常覺得不足夠

I wanna spend every minute with you You You

我想要每一分每一秒都和你在一起

Do for you

只為你做

Oh Everything a man’s suppose to do

只要是個男人都會這樣做的

Wu yeah

 

I wanna meet the girl

我想要和你快點見到面

The girl of my dreams

你是我夢寐以求的人

& you gotta be that girl Made for me

你將會是那個人專屬於我的那個人

Oh Girl can you be my girl

喔 你可以成為我的人嗎

That’s what I want you to be

這就是我想要你做的

Ain’t a dog in me

不會是我的玩物

Be my valentine

做我的情人

My valentine

我的情人

My valentine girl

我的情人啊

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Valentine JYJ
    全站熱搜

    小美 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()